Erdil blog yazıyo...

18 Eylül 2007 Salı

Bıktım Web Sitesi Yapmaktan


Kişisel web sitesi diyince herkesin aklına gelen ilk şey muhteşem tasarımlar oluyor.
Ama ben bıktım bunlardan. Muhteşem tasarım yapçam diye 2 senedir kendi sitemi yenileyemedim.
Hep en basiti istiyordum tasarımda. Sonunda anladım ki, en basiti hazır web sitesiymiş.
Önemli olan içerik. Çizdiğim karikalarda da önemli olan içerik. Matematik hesabı yaparsam. %30 çizgi, %70 espri önemli karikada. Burda farklı ne var? Amaç bu koca kafalı naapıyo hayatta bunu sunmak diil mi? Buyur...

2 yorum:

Erdil Yasaroglu dedi ki...

hadi bakalım hayırlısı olsun :)

Alper Dağlı dedi ki...

En iyisi sade tabii ki... Sade olunca insanlar sadece yazıya konsantre oluyor. Ben de uğraştım öyle bi şeyler yapayım diye ama artık olduğu gibi bıraktım. Hazır şablon :)