Erdil blog yazıyo...

18 Eylül 2007 Salı

Çopstik (Chopstick)

((Çinlilerin yemek yeme çubukları))

Çin yemee seviyom ben.
Belki biraz Türkleştirdikleri için
seviyom. Burda süpper yağlı yapıyolar
Çin yemeeni. Çinde de böyle yapsalardı,
dünyada 1.2 milyar topaç olurdu heralde.

Geçen Akmerkez’deki Çin restoranına gittim.
Adamın biri, çatal bıçak kullanıyodu çopstik
yerine. (Bu normal bişi çünkü o çubuklarla yemek yemek
zor) ((Bu arada Hasan Kaçan’ın yıllar önce yaptığı
bir espri aklıma geldi: Çinliler pilavı çubukla yiyo,
çorbayı da süzgeçle içiyo hehaheahahea...))
Ama sonra yanındaki kadına pişkin pişkin sırıtırken,
kullanmadığı çopstikleri ceketinin iç cebine
koydu :P

Naapçak ki salak onları? Sanki eve Çin
söylediiğinde içinden çıkmazsa çopstik, onlarla mı
yiycek? Veya annesinin yaptığı kurufasülyeyi mi yiycek
çopstikle? Hiç sanmıyorum. Bir garip Türk erkek
çocuu olduğu için aldı onları bence. Noolur noolmaz,
ilerde lazım olur diye...

Sonra kızarmaya başladım utancımdan.
Ama durup dururken diil, dergideki masamın bir çekmecesinin
ağzına kadar çopstik dolu olduunu hatırladığım için...
Biriktirmekten çok neden biriktiği daha utanç verici
aslında =)

Ben çopstikle yerim çini. Ama 1.93, yaklaşık 100
kilo ve 8 silindirli olduğum için çok yakıyorum.
O yüzden normal insanlar kadar yemek söylemiyorum
dergiye. Restorandakiler de “heralde 2-3 kişi yiycek bunları”
diye 2-3 tane çopstik atıyolar pakete...
Ben de onları biriktiriyorum. Niye bilmiyorum.
Heralde ben de bir garip Tük çocuuğum =)

Biraz daha biriktirirsem mikado oynıycak sayıya
ulaşacaktar...

2 yorum:

one of F. Kafka's women ~ dedi ki...

onlara "haşi" deniyor aslinda. nasil yazildigini bilmiyorum ama. eheh.

depik dedi ki...

erdil abi nerden ulaşacağımı bilemedim, buraya yorum yazayım dedim. evdekendimiz.blogspot.com da yazıyorum ben. bu seçimle ilgili bir yazıma benzer karikatür çıkmıştı penguende. bunu da utanmadan yazmıştım bloga. sen de yorum yazmışsın. valla ciddiye alıp yazı yazdığın için çok sevindim. yoruma cevap yazsam, bir daha nerde girip görceksin diye yazmadım da. geldim buraya yazayım dedim. zaten pek ciddi değildim o benzerliği anlatırken, ki eğer o ciddiyetsizliği yazıya dökemediysem diye yazayım buraya dedim.

şaştım kaldım valla senin ismini bizim blogda görünce. saygılar abi...